Buitenschoolse Opvang

Na Schoolse Opvang (NSO)

Kinderen kunnen tussen 14:30 en 18:30 worden naar de buitenschoolse opvang Fantaziehuis Johan de Witt. Een zinnenprikkelende en vertrouwde plek waar kinderen het fijn vinden om buiten schooltijd te vertoeven: dat is BSO Fantaziehuis Johan de Witt.

Kinderen hebben de keuze uit een breed scala van activiteiten in een inspirerende omgeving. Van heerlijk buiten spelen tot smakelijk koken, van wegzakken op de bank met een avontuurlijk boek tot het bedenken van je eigen theatervoorstelling. Bij ons hebben kinderen de vrije keuze. De pedagogisch medewerkers sluiten aan bij hun belevingswereld. Op deze manier stimuleren wij de creativiteit van elk kind.

Ook tijdens de schoolvakanties en studiedagen valt er genoeg bij ons te beleven! Elke vakantie heeft zijn eigen uitdagende thema met creatieve en sportieve activiteiten. Zo maken we met de kinderen van elke vakantie een feestje. Kijk op onze website https://fantaziehuis.nl/locatie/fantaziehuis-johan-de-witt/ voor een eerste sfeerimpressie en maak hier een afspraak voor een rondleiding.

Wees welkom bij het Fantaziehuis!